مصاحبه با بازیکنان تیم استقلال : مبعلی ،‌رحمتی ، آشوبی ، کوشکی ، شکوری
نوشته شده توسط : alireza

مبعلى: من و جبارى درک متقابلى از هم داریم

ایمان مبعلى هافبک تیم فوتبال استقلال تهران گفت: بازیکنى را مى شناسم که میلیون ها تومان هزینه کودکان بى سرپرست مى کند و یا با کارهاى دیگر موجب شادى دل خانواده هاى بیشمارى مى شود.او اظهار داشت: دوست نداشتم موضوع کمک من و سایر بازیکنان استقلال به یک کودک نابینا رسانه اى شود اما به هر حال این اتفاق افتاد.مبعلى در تشریح این اقدام انسان دوستانه خودش گفت: چندى قبل یکى از کودکانى که متاسفانه بینایى اش را از دست داده در تمرینات استقلال حضور یافت، من وقتى شرایط او را دیدم اعلام کردم هر کمکى از دستم بربیاید انجام مى دهم .هافبک جنوبى استقلال ادامه داد: این کودک هنوز تحت عمل جراحى قرار نگرفته است اما هر زمانى که مقدمات فراهم شود این کار نیز انجام مى شود.آیا فوتبالیست ها معمولا در اقدامات انسان دوستانه پیش قدم مى شوند؟!مبعلى در پاسخ به این پرسش مى گوید: خود من بازیکنى را مى شناسم که میلیون ها تومان هزینه کودکان بى سرپرست مى کند و یا کارهاى دیگرى انجام مى دهند که موجب شادى دل خانواده هاى بیشمارى مى شود. با این حال نه من و نه سایر بازیکنان علاقه اى نداریم که این اقدامات رسانه اى شود.نظرات مبعلى در خصوص زوج تشکیل شده توسط وى و جبارى در میانه میدان استقلال خواندنى است: من و مجتبى درک متقابلى از هم داریم. هر دوى ما تکنیکى هستیم و شاید یک جاهایى چشم بسته همدیگر را پیدا مى کنیم. فکر کنم در حال حاضر جزو بهترین زوج هاى لیگ هستیم.

کیانوش رحمتى: رقابت در بالاى جدول فشرده است

کیانوش رحمتى هافبک تیم فوتبال استقلال تهران گفت: براى ما مهم نیست که در خانه بازى کنیم یا خارج از خانه و ما فقط به دنبال امتیاز گرفتن هستیم.او افزود: همه تیم هایى که مقابل استقلال بازى مى کنند انگیزه بالایى دارند. صنعت نفت آبادان هم با توجه به اولین حضورش در لیگ برتر از این قاعده مستثنى نیست. آنها از انگیزه بالایى برخوردارند و تمرکزشان با توجه به شرایط میزبانى نسبت به بازیهاى دیگر بیشتر است و این موضوع کار را براى ما سخت مى کند.وى ادامه داد: در حال حاضر آرامش خوبى در استقلال وجود دارد و با توجه به این آرامش و انگیزه بالاى بچه ها و توانایى که در کادر فنى استقلال مى بینم مطمئنا دست پر از آبادان برخواهیم گشت.رحمتى در ادامه گفت: مسأله تماشاچى دیگر برایمان عادى شده است. درست است صنعت نفت هواداران بسیار خونگرم و پرشورى دارد اما ما در تبریز هم بازى خوبى را مقابل تراکتورسازى و هواداران متعصب این تیم ارائه کردیم. براى ما مهم نیست که در خانه بازى کنیم یا خارج از خانه. ما فقط به دنبال امتیاز گرفتن هستیم و خدا را شکر استقلال از هفته سوم به بعد روند رو به رشدى پیدا کرد و ما تمام تلاشمان را مى کنیم تا این روند همچنان ادامه داشته باشد. در حال حاضر رقابت در بالاى جدول بسیار فشرده است و ۴ تیم مدعى رقابت تنگاتنگى با یکدیگر دارند. امیدوارم مغرور نشویم تا بتوانیم ۳ امتیاز ارزشمند را از نفت بگیریم و خودمان را از این فشردگى جدا کنیم.وى درباره عملکرد استقلال و بازیکنان این تیم گفت: قبول ندارم که مى گویند خط دفاع و میانه استقلال مشکل دارد و بچه ها از نظر بدنى کم مى آورند متأسفانه بعد از دربى فشارهاى زیادى به تیم وارد شد و خدا را شکر توانستیم در بازیهایى که بعد از دربى انجام دادیم آرامش را به تیم بازگردانیم و اکنون تنها به دنبال امتیاز گرفتن هستیم.


آشوبى: از عملکرد خودم رضایت ندارم

فرزاد آشوبى هافبک تیم فوتبال استقلال هنوز از نوع بازى اش در این تیم رضایت ندارد. آشوبى معتقد است که هنوز در ترکیب جا نیفتاده است.او درباره بازى در آبادان گفت: بازى مقابل صنعت نفت آبادان براى هر تیمى مشکل ساز است. آنها هواداران پرشورى دارند و این ذهنیت که ما بازیهاى خارج از خانه را براى مساوى به میدان مى رویم اشتباه است و براى اثبات همین مدعا تلاش مى کنیم ۳ امتیاز این بازى را بدست آوریم. وى ادامه داد: اینکه تیم نفت را دستکم بگیریم درست نیست چراکه آنها خوب فوتبال بازى مى کنند و در جدول هم جایگاه خوبى دارند. درست است که تازه به لیگ برتر آمده اند اما آنها تیم باسابقه اى هستند.هافبک تیم استقلال در پاسخ به این سوال که در مس کرمان بهتر از استقلال ظاهر مى شدى، تصریح کرد: به طور کلى شرایط برایم تغییر کرده است. من در تیم مس طراح بودم. همه توپها به من مى رسید و نقش بازیساز را داشتم اما استقلال بازیکنان بزرگى دارد و شرایط کاملا متفاوت است با این حال هر روز به تلاشم مى افزایم تا بهتر از قبل باشم. باید اعتراف کنم که خودم هم از نحوه بازى ام رضایت کامل ندارم شاید هنوز در ترکیب جا نیفتاده ام.آشوبى در این باره که گفته مى شود استقلال بازیهاى خوبى را نمایش نمى دهد و ۲ نیمه متفاوت دارد، تأکید کرد: اینکه ما بازى خوبى انجام مى دهیم یا نه، یک نظر است و هر کس مى تواند نظرش را بگوید. به اعتقاد من استقلال در برخى از بازیها خیلى خوب ظاهر شده است اما درباره اینکه ۲ نیمه متفاوت داریم باید بگویم که مسلما مربیان تدابیر لازم را در نظر مى گیرند.
کوشکى:هفته دیگر پا به توپ مى شوم

بیژن کوشکى بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران گفت: از هفته دیگر تمرینات با توپ خود را آغاز خواهم کرد.او افزود: در حال حاضر دوران نقاهت خود پس از مصدومیت را تحت نظر دکتر نوروزى سپرى مى کنم. در تمرینات در برخوردى که با دوس سانتوس داشتم، دچار پارگى عضله شدم. پزشکان دوره درمان من را دو هفته پیش بینى کرده اند که یک هفته از آن گذشته است.وى ادامه داد: شرایط استقلال در مجموع مطلوب است و به لحاظ فنى در حال پیشرفت هستیم. به آینده تیم بسیار خوشبینم و قطعا مى توانیم در پایان فصل یکى از تیم هاى بالاى جدول باشیم. امیدوارم هرچه سریعتر بتوانم با صلاحدید کادرفنى در ترکیب استقلال حضور پیدا کنم.


شکورى: به فرم ایده آل نزدیک شده ام

هادى شکورى مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: به لطف خدا مصدومیتم مرتفع شده است و در حال حاضر با صلاحدید کادرفنى حتى مى توانم در میدان نیز حاضر شوم. به فرم ایده آل خود نزدیک شده ام و امیدوارم بتوانم هرچه سریعتر فرصت بازى کردن را پیدا کنم. در حال حاضر از نظر جسمانى هیچگونه مشکلى ندارم. وى ادامه داد: بازى با راه آهن را از نزدیک تماشا کردم. به غیر از ۲۰ دقیقه ابتدایى، استقلال مالک توپ و میدان بود. هرچند راه آهن تیم خوب و دونده اى بود اما پیروزى حق مسلم ما بود چرا که موقعیت هاى گلزنى بیشترى را داشتیم. شکورى افزود: فشردگى این روزهاى بالاى جدول رده بندى لیگ برتر به نفع فوتبال ایران است و باعث ایجاد حساسیت مثبت مى شود و تیم ها تلاش بیشترى را به خرج مى دهند تا بتوانند در نهایت با قدرت به قهرمانى دست پیدا کنند. استقلال هم از این قاعده مستثنى نیست و تلاش مى کنیم با ارائه بازى هاى خوب و کسب نتایج مطلوب جزء مدعیان باقى بمانیم





:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 914
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 12 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: